Integracja Allegro z Comarch ERP Optima

Program nie współpracuje z wersją SaaS (tzw. w chmurze).

Aplikacja Rexoft Allegro Linker umożliwia zintegrowanie platformy Allegro z systemem księgowym Comarch ERP Optima. W skrócie idea pracy programu polega na tym, że program cyklicznie pobiera nowe zamówienia z Allegro.pl (tzw. formularze pozakupowe) a następnie tworzy z nich Rezerwacje odbiorców w systemie Comarch ERP Optima.

Powstaje pytanie skąd aplikacja wie, że aukcja XYZ to jest to produkt PROD1 w systemie księgowym? Aplikacja pobiera listę aukcji z konta Allegro.pl i umożliwia przeszukanie kartotek produktów systemie księgowym i powiązanie odpowiedniej kartoteki z daną aukcję. A nawet więcej - pozwala tworzyć tzw. zestawy, czyli umożliwia sprzedaż wielu produktów na jednej aukcji.

Dodatkowo aplikacja pozwala na powiązanie sposobów dostawy oferowanych na aukcjach z kodami towarów w systemie księgowym oraz powiązanie form płatności (np. poprzez PayU, Przelewy24 lub zwykłych przelewów) z formami płatności jakie są dostępne w systemie księgowym. Dzięki tym wszystkim informacjom aplikacja jest w stanie w sposób prawie automatyczny przekazywać zamówienia prosto do programu Optima jako właśnie Rezerwacje odbiorcy. Dalsza obsługa takiego zamówienia to skompletowane paczki, przygotowanie listu przewozowego oraz wystawienie paragon/faktury (ze zdjęciem produktów z magazynu) co jest już wykonywane w programie Comarch ERP Optima.

Do prawidłowej współpracy wymagany jest tylko moduł Handel programu Comarch ERP Optima.

Wypróbuj aplikację zanim kupisz - to nic nie kosztuje

PRZETESTUJ ZA DARMO