Obsłużone zamówienia otrzymują status ZA (Zakończone). Zazwyczaj nie musisz wracać do tego zamówienia. Mogą się jednak zdarzyć sytuacje, gdy dzwoni klient i chce zgłosić reklamację do produktu i/lub terminu lub sposobu dostawy.Wówczas możesz szybko odszukać zamówienie, sprawdzić jakie produkty zostały wysłane, kiedy, jaki jest dokument finansowych (paragon, faktura) a następnie szybko zapisać notatkę przy zamówieniu w celu dalszej analizy reklamacji i np. utworzenia reklamacji u dostawcy Twoich produktów. Ważnemy aspektem jest tutaj szybkość dostępu do problematycznego zamówienia i nasz program wspiera Cię w tym procesie.
Program używany jest przez wielu sprzedających, którzy wysyłają dziennie po ponad 200 paczek. Zebrane uwagi od naszych klientów zostały wdrożone w nowej wersji programu. Aktualnie oferowany przez nas program jest jednym z najlepszych dostępnych rozwiązań na rynku. Zapraszamy do przetestowania działania programu.