Interfejs aplikacji został opracowany w taki sposób, aby obsługa sprzedaży, czyli pakowanie, wystawianie paragonu lub faktury VAT była efektywna i oszczędzała czas. Dodatkowo dzięki szybkiemu filtrowaniu i wyszukiwaniu zamówień po loginie, adresie e-mail, numerze płatności, notatce i wielu innych polach obsługa telefoniczna klienta jest szybka i pozwala przekazać klientowi informacje o aktualnym stanie zamówienia.
Przykład: Dzwoni klient z pytaniem czy jego zamówienie zostało wysłane. Operator pyta klienta o nazwisko lub adres e-mail i wprowadza uzyskane dane w polu wyszukiwania. Aplikacja po sekundzie prezentuje zamówienia które zawierają wprowadzony fragment.
Program używany jest przez wielu sprzedających, którzy wysyłają dziennie po ponad 200 paczek. Zebrane uwagi od naszych klientów zostały wdrożone w nowej wersji programu. Aktualnie oferowany przez nas program jest jednym z najlepszych dostępnych rozwiązań na rynku. Zapraszamy do przetestowania działania programu.